2009/04/20

我喜歡這味的妹



吱吱~
加入七月敗家狩獵名單

Once I travelled 7 seas to find my love
我曾遠度重洋,只為尋找吾愛
And once I sang 700 songs
亦曾無數次的歌唱
Well, maybe I still have to walk 7000 miles
好吧,也許我仍需跋涉千里
Until I find the one that I belong
直到找到,屬於我的唯一
Once I crossed 7 rivers to find my love
我曾穿山越水,只為尋覓芳蹤
And once, for 7 years, I forgot my name
亦曾,忘記我名
Well, if I have to I will die 7 deaths just to lie
好吧,如果我必須因愛而死
In the arms of my eversleeping aim
為了我舊夢所憶,雙臂所擁
I will rest my head side by side
我將梳理我思想

To the one that stays in the night
在每一為愛停留的夜晚
I will lose my breath in my last words of sorrow
直到最終,因悲傷而終止我呼吸
And whatever comes will come soon
一切因果,如期來臨
Dying I will pray to the moon
待我消亡之時,祈禱能飛向月亮
That there once will be a better tomorrow
那裏,明日美好
I dreamt last night that he came to me
昨晚,我與他夢中相逢
He said: "My love, why do you cry?"
他說 “吾愛,你為何而泣?”
For now it won't be be long any more
為此,人生不再浩瀚而全無期望
Until in my cold grave we will lie
直至我們同衾共裘,於冰冷的墳墓

沒有留言: