2006/04/11

再見了!InterVideo!

"Today is my last day in InterVideo."
I've never thought that I have to say this.
I was lost, and I found my way by help from my friends.
I appreciate you guys never give me up, and always be there for me.
Through all the things happened here, I found sincere friendship and memories I would never forget.
Today, all these vivid memories just flash in my mind again, reminding me how important you are to me.
IVI has turned me from an introvert into an extrovert.
It is a great experince to host the annual party at the end of 2004.
I will treasure all the things that I've learned in IVI.
Thanks for all the comments and compliments, and I will keep them in my mind.
I will take all of the memories I've got from here. They are one of my best gifts in my life.
I will not say goodbye.
I know every party has an end, but who says we can not party all over again, right?


2/28
Today is my last day at InterVideo.

從來沒有想到,會真的有用到這句話的一天。
我曾經因為一些事迷失。
在漫長的時間裡,藉著許多朋友的手站起來,
謝謝你們始終沒有放棄了我,在我發神經哭腰的時候始終願意聽我,懂我。
感謝在這裡一切的遭遇,讓我看見真摰的友情,以及難已割捨的回憶。
在今天這一刻裡,曾經與你們相遇的每一天,就像是人生的跑馬燈一樣劃過我的腦海。
IVI讓內向封閉的自己外向了起來,
2004年末有幸讓我主持尾牙,更是感謝IVI所給我一切經驗。
你們讚賞或是批評,都是我需要的聲音,
你們是我的全部,不管多重我也會肩著上路。

回憶是最美好的禮物,
與你們相處的每一天仍在我的內心中閃耀。
我不會跟大家說再見的。
天下雖然沒有不散的宴席,但是請客可以一請在請!


沒有留言: