2011/05/30

Christina Perri Jar of Heart 心碎的罐子

這歌~ 好好聽阿~



No I can't take one more step towards you
不,我不能在向你往前任何一步了
Cause all that's waiting is regret
因為所有的等待到最後都是遺憾
And don't you know I'm not your ghost anymore
你難道不知道,我已經不在和以前一樣如影隨行了
You lost the love I loved the most
你失去了我珍貴的愛

I learned to live half alive
我學會了如何用少了你的另外一半繼續活著
And now you want me one more time
現在你又想要我再回頭重來一次

And who do you think you are
你倒底以為你是誰
Running around leaving scars
不停的來回製造我的傷痛
Collecting your jar of hearts
我收集著你的回憶到罐子裡,放入冰凍的回憶中
And tearing love apart
和我那已經心碎的愛
You're gonna catch a cold
這樣說的話你應該感到心寒
From the ice inside your soul
我對你的冰冷從你的靈魂深處
So don't come back for me
所以,請別在回來找我了
Who do you think you are
你以為你是誰?

I hear your asking all around
我聽說了你在各處找尋著我
If I am anywhere to be found
如果有其他人有看到我的話
But I have grown too strong
但我已經變的堅強了
To ever fall back in your arms
永遠的退出你那溫柔的懷抱
I learned to live half alive
我學會了如何用少了你的另外一半繼續活著
And now you want me one more time
現在你又想要我再回頭重來一次

And who do you think you are
你倒底以為你是誰
Running around leaving scars
不停的來回製造我的傷痛
Collecting your jar of hearts
我收集著你的回憶到罐子裡,放入冰凍的回憶中
And tearing love apart
和我那已經心碎的愛
You're gonna catch a cold
這樣說的話你應該感到心寒
From the ice inside your soul
我對你的冰冷從你的靈魂深處
So don't come back for me
所以,請別在回來找我了
Who do you think you are
你以為你是誰?

And it took so long just to feel alright
在一起那段時光的感覺還不錯
Remember how to put back the light in my eyes
我會記得該怎麼把眼睛閉上,別去想著那段時光
I wish I would have missed the first time that we kissed
我想我會忘掉那個我們第一次親吻的時刻
Cause you broke all your promises
因為你打破了你所有的承諾
And now your back
現在你回來
You don't get to get me back
你也無法在挽回我任何事了

And who do you think you are
你倒底以為你是誰
Running around leaving scars
不停的來回製造我的傷痛
Collecting your jar of hearts
我收集著你的回憶到罐子裡,放入冰凍的回憶中
And tearing love apart
和我那已經心碎的愛
You're gonna catch a cold
這樣說的話你應該感到心寒
From the ice inside your soul
我對你的冰冷從你的靈魂深處
So don't come back for me
所以,請別在回來找我了
Who do you think you are
你以為你是誰?
Don't come back at all
永遠都別在回來了


And who do you think you are
你倒底以為你是誰
Running around leaving scars
不停的來回製造我的傷痛
Collecting your jar of hearts
我收集著你的回憶到罐子裡,放入冰凍的回憶中
And tearing love apart
和我那已經心碎的愛
You're gonna catch a cold
這樣說的話你應該感到心寒
From the ice inside your soul
我對你的冰冷從你的靈魂深處
So don't come back for me
所以,請別在回來找我了
Who do you think you are
你以為你是誰?
Don't come back at all
永遠都別在回來了

Who do you think you are
你以為你是誰?

沒有留言: